Forsiden
Vennligst logg inn eller registrer deg.
Forsiden
Vennligst logg inn eller registrer deg.
Forsiden
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Forsiden

for FIFA15 ligaen. (PS4)
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Neste sesong

Go down 
2 posters
AvInnlegg
The_Flame
Admin
Admin



Posts : 310
Join date : 28.11.2014
Age : 32
Location : Oslo

Neste sesong Empty
PosteTema: Neste sesong   Neste sesong EmptyOns Des 10, 2014 11:13 pm

Hei alle sammen.

Da har de fleste av oss kommet i gang med kampene de skal spille, det er godt å se.

Det er noen som ikke har vært på forumet på flere dager, og heller ikke spilt noen kamper.
Jeg vurderer at alle som er aktive blir flyttet opp neste sesong, og de ikke aktive blir slettet.  
Det vil si at det kun blir 1 liga for de som faktisk vil dette neste sesong.

Per dags dato så er det umulig å få spilt cupkampene sine også. Jeg har lagt til flere av de som er mindre aktive på PSN, men ingen av de har godtatt der heller. Jeg håper det endrer seg, ellers må forandringer skje.

Hvis det fortsetter slik som dette vil også pengepremien bli den samme i 1. divisjon som i tippeligaen denne sesongen.
Altså, 1. plassene får like mye osv, osv.


Håper dere forstår.
Til Toppen Go down
https://fifaliga.norwegianforum.net
odlando
Tatt ut på skolelaget
Tatt ut på skolelaget



Posts : 71
Join date : 02.12.2014
Location : Foran PS4en

Neste sesong Empty
PosteTema: Re: Neste sesong   Neste sesong EmptyTor Des 11, 2014 7:04 am

Er helt enig med deg her. Har selv ikke fått spilt noen kamper enda, da jeg først hadde muligheten igår. Og da røk nettet...
Men jeg tror jeg snakker for de fleste at det er helgene som blir mest brukt til spilling, og det derfor er da de fleste kommer til å spille kampene sine. Jeg kommer ihvertfall til å spille de fleste kampene fra fredag til søndag. De fleste rekker nok en cupkamp midt i uken, men dette forutsetter jo at motstanderen også er innpå til samme tidspunkt. Når det er sagt så kan jeg nok spille noen kamper i ettermiddag om noen av dere er klare! Wink
Til Toppen Go down
 
Neste sesong
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Sesong 1 - Cup
» Tippeligaen - Sesong 2
» Klare til sesong 1
» 1. divisjon - Sesong 1
» Tippeligaen - Sesong 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Forsiden :: Informasjon :: Ny informasjon-
Gå Til: