Forsiden
Vennligst logg inn eller registrer deg.
Forsiden
Vennligst logg inn eller registrer deg.
Forsiden
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Forsiden

for FIFA15 ligaen. (PS4)
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Klare til sesong 1

Go down 
2 posters
AvInnlegg
The_Flame
Admin
Admin



Posts : 310
Join date : 28.11.2014
Age : 32
Location : Oslo

Klare til sesong 1 Empty
PosteTema: Klare til sesong 1   Klare til sesong 1 EmptyFre Des 05, 2014 1:10 am

Både Tippeligaen og Divisjon 1 er nå helt fulle.
Kampoppsettet er klart og vil bli lagt ut iløpet av helgen, og de første seriekampene og cupkampene vil bli spilt allerede neste uke.

Lykke til, til alle som skal delta.
------------------------------------------------------------------------------------------
Fra og med idag(fredag 5. desember) til søndag 7. desember, så vil det være budrunde om spillere.

Husk at dere kun har 15 mill i budsjett. Dvs at hvis du f.eks byr 5 mill på 3 forskjellige spillere(5x3=15), så kan du ikke by på flere spillere før noen evt har bydd høyere enn deg på en av disse spillerne.

Tenk sånn her: Legger du inn et bud på 5 mill. Da har du kun 10 mill igjen. Byr noen høyere, da har du 15mill igjen.

En budrunde vil være avgjort når ingen har lagt inn et høyere bud over lengre tid. Om det blir 2, 6, 12 eller 24 timer vet jeg ikke. Det er det jeg ønsker å finne ut ved denne sesongen til neste.

Da sier jeg bare: LA BUDRUNDEN BEGYNNE!!
(Alle spillere som kan bys på ligger under kategorien Budrunder på forsiden)
Til Toppen Go down
https://fifaliga.norwegianforum.net
odlando
Tatt ut på skolelaget
Tatt ut på skolelaget



Posts : 71
Join date : 02.12.2014
Location : Foran PS4en

Klare til sesong 1 Empty
PosteTema: Re: Klare til sesong 1   Klare til sesong 1 EmptyFre Des 05, 2014 1:20 pm

Så ingen av budrundene blir avgjort før søndag? Eller blir noen av de avgjort uten bud på 24 timer?
Til Toppen Go down
The_Flame
Admin
Admin



Posts : 310
Join date : 28.11.2014
Age : 32
Location : Oslo

Klare til sesong 1 Empty
PosteTema: Re: Klare til sesong 1   Klare til sesong 1 EmptyFre Des 05, 2014 1:27 pm

Det er noe av det jeg ønsker å finne ut denne gangen, siden det er 1. gang vi har budrunder.

Jeg gir dere beskjed så fort jeg har en klar plan What a Face
Til Toppen Go down
https://fifaliga.norwegianforum.net
Sponsored content





Klare til sesong 1 Empty
PosteTema: Re: Klare til sesong 1   Klare til sesong 1 Empty

Til Toppen Go down
 
Klare til sesong 1
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Sesong 1 - Cup
» Sesong 1 - Søknader
» Toppscorere - Sesong 1
» Neste sesong
» Tippeligaen - Sesong 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Forsiden :: Informasjon :: Ny informasjon-
Gå Til: